Što je potrebno za uspješnu oglašivačku kampanju?

by lip 17, 2021Oglašavanje

Napisao: Jurica

4 godine iskustva u digitalnom marketingu te mnoštvo zadovoljnih klijenata.

Uvijek sam fokusiran na vas i vaše poslovanje te vam savjetujem i implementiram najbolju opciju za vas.

Napisao: Jurica

4 godine iskustva u digitalnom marketingu te mnoštvo zadovoljnih klijenata.

Uvijek sam fokusiran na vas i vaše poslovanje te vam savjetujem i implementiram najbolju opciju za vas.

Svake sekunde ljudi traže rješenje svojih problema uz pomoć Googla-a zato što im on već dugi niz godina omogućava kvalitetne informacije i rješenja. Google nam je omogućio širok spektar alata za oglašavanje i optimiziranje našeg poslovanja, kampanj i oglasa kako bismo zadovoljili njegove korisnike i rješili njihove probleme. Mi trebamo ostati usredotočeni na optimiziranje kampanja, rezultate i na rast našeg poslovanja, a njegova tehnologija će odraditi “težak” posao i pomoći nam u dostizanju ciljeva.

Da bi kampanja bila uspješna potrebno je zadovoljiti osnovne elemente, a to su:

  • Kvalitetna strategija
  • Kvalitetna web stranica
  • Pravilno instaliran Google Analytics
  • Dovoljan budžet i vrijeme

Kvalitetno postavljanje strategije

Kao i za svaku reklamnu kampanju ključno je istražiti i odrediti ciljanu skupinu, njihove interese, demografiju, lokaciju, potrebe, ponašanje i sl., kako bi dobili detaljniji uvid potreban za kvalitetno kreiranje kampanje. Na temelju tih uvida potrebno je istražiti ključne riječi za naše tržište, zatim istražiti konkurenciju i kompetitivne prednosti u odnosu na istu. Također, bitno je istražiti i analizirati web stranice ukoliko se koristi oglašavanje na prikazivačkoj mreži, tzv. display advertising.

Analiza – na temelju prethodnog uvida definiraju se troškovi kampanje te daju inicijalne predikcije o tijeku same kampanje. Također, nužno je analizirati i samu stranicu na koju će postavljeni link voditi, tzv. landing page te njega po potrebi optimizirati kako bi ista mogla pospješiti konverzije i smanjiti CPC (prosječnu cijenu klika).

Postavljanje strategije – inicijalni korak pri kreiranju strategije jest definiranje ciljeva kampanje, odnosno postavljanje KPI-a (Key performance indicators) po kojima će se mjeriti uspješnost same kampanje.

Kreiranje kampanje – uz kvalitetan sadržaj i dizajn, postavljanje kampanje po parametrima i ciljevima strategije

Kvalitetna web stranica

Web stranice su bitne jer gotovo 88% ljudi koristi pretraživače kako bi pronašlo rješenje svojih problema ili nove informacije, iz toga razloga ako nemate stranicu nitko vas neće pronaći na internetu. Vaši oglasi će voditi vaše posjetitelje i potencijalne kupce / klijente, a to znači da morate imati stranicu ili jedan landing page. Ako smo dobro napravili strategiju i odredili ciljanu skupinu onda će nam biti lakše napraviti kvalitetan landing page koji će pružiti prave i korisne informacije, a to će rezultirati uspješnijom kampanjom.

Pravilno instaliran Google Analytics

Google AdWords i Google Analytics moraju biti pravilno povezani te trebamo postaviti kodove na pravo mjesto kako bismo dobivali točne podatke. Želimo dobiti točne i precizne podatke jer samo tako možemo optimizirati kampanju i oglase te ostvariti ciljeve za što manje uloženog novca.

Budžet i vrijeme

Google AdWords odličan je način oglašavanja preko interneta jer možete odrediti dnevni proračun za svaku kampanju. To možete izračunati tako da odredite prosječnu cijenu po kliku koja za ovaj primjer može biti 0,72 Kn, a vaš cilje je ostvariti 100 klikova dnevno. Računica kaže da nam je potrebno 72,00 Kn dnevno što znači da nam na mjesečnoj bazi treba otprilike 2,150,00 Kn.

I posljednji bitan faktor oglašivačke kampanje jest vrijeme potrebno za oglašavanje. Ako prvi put radite kampanju želite imati više grupa oglasa i pustiti ih da se prikazuju neko vrijeme kako biste dobili podatke i na temelju njih znali koji oglas ugasit, a na koji oglas povećati ulaganje. U ovakvom slučaju, optimalno je 10-15 dana za dobivanje korisnih podataka.

U ovom blog postu objasnio sam vam najbitnije elemente vaše Google AdWords kampanje, za više informacija pročitajte ostale blogove ili me kontaktirajte. 🙂

Petra Perčac

Jurica je odličan i profesionalan. Sve se da dogovoriti i odradi u dogovorenom roku. Sa web stranicom koju je izradio sam prezadovoljna i svakako moje preporuke ide njemu!

Tihana Džidić

Upravo sam pogledala svoju novu web stranicu, i iznenađena sam koliko je kvalitetna i lijepa. Svaka preporuka!

Ivor Kos

Izradili smo web stranicu u Prosperitas i jako smo zadovoljni izradom i suradnjom 🙂

Marijana Kauka

Profesionalnost, usluznost i humanost na jednom mjestu.
Sta vise reci od toga 🙂

Esma Zanini

Danas je gotova WEB stranica, skroz sam ostala oduševljena kad sam otvorila stranicu, odlično, odlično složena stranica, jako pregledna što je bio i cilj.
Jurici idu sve pohvale, jer je stranica gotova i prije dogovorenog datuma.
Dečko je pun ideja, ima rješenje za sve, na svaki moj upit imao je brzi odgovor.
Tople preporuke za Juricu svima.

Esma Zanini

Danas je gotova WEB stranica, skroz sam ostala oduševljena kad sam otvorila stranicu, odlično, odlično složena stranica, jako pregledna što je bio i cilj.
Jurici idu sve pohvale, jer je stranica gotova i prije dogovorenog datuma.
Dečko je pun ideja, ima rješenje za sve, na svaki moj upit imao je brzi odgovor.
Tople preporuke za Juricu svima.

Stjepan Hornung

Vrlo profesionalan pristup izradi web-stranicama. Sve što smo dogovorili odradili su perfektno i sada znam da mogu računati na profesionalni podršku. Svakako preporučam👍

Josip Miller

Jurica mi je pomogao riješiti problem s ukradenim računom. Toplo preporučam, jako je strpljiv i stručan

Marijana Ljevar

Jurica se javio na moj Facebook oglas za rješavanjem problema sa Facebook kampanjom i pomogao stručno i ažurno

Stojan Vukovic

Fenomenalno iskustvo i sjajan momak! Brza i efikasna usluga! Sve preporuke! 🙂

Proglašeni smo jednom od najboljih digitalnih agencija u Hrvatskoj od strane DesignRush!

Proglašeni smo jednom od najboljih digitalnih agencija u Hrvatskoj od strane DesignRush! Naša agencija nedavno je prepoznata kao jedna od najboljih digitalnih agencija u Hrvatskoj od strane DesignRush-a. Ova nagrada naglašava...

10-15% popusta na naše usluge za članove UO Pula

Dragi članovi Udruženja obrtnika Pula, U Prosperitas agenciji, ponosni smo što nastavljamo našu plodnu suradnju s Udruženjem obrtnika Pula. Želimo vas obavijestiti o posebnim pogodnostima koje smo pripremili kako bismo vam pomogli unaprijediti vaše poslovanje i online...

3 načina za bolji marketinga na društvenim mrežama

Sada je važnije nego ikad unaprijediti marketing vila i apartmana na društvenim mrežama. Uz prave promjene i pomoć stručnjaka, viti ćete na putu do velikog rasta. Društvene mreže doista postaju nova tražilica.  Kombinira sadržaj s profesionalnim informacijama kako bi...

6 načina za pokretanje vlastitog bloga za goste vaših vila i apartmana

Važnost bloga o apartmanima i vilama očiglednija je nego ikada. Postoji mnogo razloga zašto biste trebali započeti pisanje blog o vašim vilama i apartmanima što je prije moguće.  Od boljeg SEO rangiranja do važnih informacija za vaše goste, to može biti upravo...

Zašto je pisanje blogova OBAVEZNO za marketing vaših apartmana?

Postoje naizgled beskonačni putevi kojima možete ići kada je riječ o marketingu i marketingu vaših apartmana, ali blogovi su nešto o čemu možda prije niste razmišljali. Možda ste se brinuli da će vam trebati više vremena nego što je vrijedilo, da neće biti dovoljno...

Saznajte kako implementirati PPC i SEO u marketing vaših apartana – [KRATKI VODIČ]

Da biste maksimalno iskoristili svoje PPC i SEO napore, morate razumjeti kako to dvoje funkcionira zajedno.  Obje su metode temelj vaše strategije, ciljeva i oglašavanja apartmana. Od ključne je važnosti da se ne oslanjate u potpunosti samo na jednu metodu koja...
Share This