...

6 načina za pokretanje vlastitog bloga za goste vaših vila i apartmana

by stu 25, 2022Content Marketing

Napisao: Jurica

4 godine iskustva u digitalnom marketingu te mnoštvo zadovoljnih klijenata.

Kvalitetnim sadržajem želim pružiti informacije koje će vam pomoći u razvijanju vašeg poslovanja.

 

Od online posjetitelja do vašeg gosta!

To je cilj koji želim ostvariti za svakog svojeg klijenta.

Napisao: Jurica

4 godine iskustva u digitalnom marketingu te mnoštvo zadovoljnih klijenata.

Kvalitetnim sadržajem želim pružiti informacije koje će vam pomoći u razvijanju vašeg poslovanja.

 

Od online posjetitelja do vašeg gosta!

To je cilj koji želim ostvariti za svakog svojeg klijenta.

Važnost bloga o apartmanima i vilama očiglednija je nego ikada. Postoji mnogo razloga zašto biste trebali započeti pisanje blog o vašim vilama i apartmanima što je prije moguće. 

Od boljeg SEO rangiranja do važnih informacija za vaše goste, to može biti upravo ono što je potrebno da prijeđete na višu razinu. Možda se pitate gdje bi vaša zajednica trebala početi kada pišete blog. Ne dopustite da vas ideja o blogu o zastraši. S pravim alatima i resursima možete stvoriti moćan i koristan blog za svoju zajednicu.

PROFESIONALNI PISCI VAŠA SU DESNA RUKA

Većina ljudi neće imati iskustvo pisanja blogova, stoga je ovo jako dobar startni korak. Velika količina ljudi danas čita blogova i nažalost mnogi blogovi imaju pravopisne greške, lošu gramatiku i netočne informacije. 

Ako vaši blogovi ne budu profesionalni napravit ćete više štete nego koristi. Pronađite prave profesionalce kako bi vam pomogli u stvaranju zajednice, kako bi istaknuli vaše najbolje i najbitnije karakteristike i povećali promet na vašoj web stranici.

RAD SA SEO STRUČNJACIMA

Jedna od glavnih prednosti bloga o apartmanima i vilama su SEO nagrade. Što bolje ključne riječi i sadržaj napišete, to ćete se bolje rangirati. 

Pronađite SEO stručnjaka koji vam može pomoći da dođete na naslovnu stranicu Googlea.

Ako nemate pisce sa SEO iskustvom i strategijom, propustit ćete moć organskog prometa.

OTKRIJTE SVOJU NIŠ

Prije nego što krenete s pisanjem blogova, trebali biste odlučiti koju o kojoj niši ćete pisati.

Razmislite tko su vaši gosti ili još idealni razvijte svoje profile Idealnog gosta i/ili Buyer persone i na temelju toga odlučite o čemu čete pisati. 

To će vam pomoći kako biste znali trebate li pisati o lokalnom lifestyleu, restoranima, atrakcijama ili povijesti.

S druge strane, vaš bi se blog mogao usredotočiti na lokalne događaje ili partije.

Bez obzira na to što odaberete, možete biti uspješni s pravim pristupom pisanju blogova.

SURAĐUJTE S LOKALNIM OBRTIMA, TVRTKAMA I OPGOVIMA

Blog je sjajan način da skrenete pozornost gostima i turistima na lokalna poduzeća u svojoj zajednici, a domaćim ljudima pružite lokalne informacije. 

Razmislite o tome da se obratite lokalnim poduzećima koja bi mogla biti istaknuta na vašem blogu gdje ćete prikazati bogatost njihove ponude. Zauzvrat imat ćete sretne i zadovoljne goste koji će se vratiti jer su imali predivno iskustvo s vama i zajednicom. 

Ovisno o željama i potrebama s poduzećem dogovorite zauzvrat reklamu online ili offline. Win-Win situacija za sve.

NAPRAVITE RASPORED I BUDITE DOSLJEDNI

Jedan od najvažnijih aspekata bloganja je dosljednost. Gotovo je nemoguće ostati u toku s bloganjem bez rasporeda! Postoje bezbrojne tvrtke i ljudi koji naporno rade kako bi pokrenuli blog, ali nikad ne uspiju. 

Prije nego počnete s implementacijom redovnih objava definirajte točan raspored. Uzmite si dan ili dva, idealno vikend i napravite sadržaj unaprijed te ga zakažite za objavljivanje kada vi to želite. 

Također možete testirati u koje vrijeme i dane će vaši blogovi dobiti najviše prometa.

PROMOVIRAJTE SVOJ BLOG

Kad vaš blog bude spreman za upotrebu, želite i planirajte da svi znaju za njega. 

O tome možete često objavljivati na svojim društvenim mrežama, dodavati link i povezati na svoju web stranicu. 

Osim društvenih mreža, promovirajte se uz Google Display, Facebook i Instagram (Meta), YouTube, LinkedIn.

Budite kreativni s načinima na koje možete neprestano privlačiti više prometa na svoj blog. Što više prometa imate, to će vaš blog više rasti.

Za besplatne konzultacije o blogovima, apartmanima, vilama i marketingu javite nam se putem kontakt forme ili na broj telefona +385 98 193 5780.

Petra Perčac

Jurica je odličan i profesionalan. Sve se da dogovoriti i odradi u dogovorenom roku. Sa web stranicom koju je izradio sam prezadovoljna i svakako moje preporuke ide njemu!

Tihana Džidić

Upravo sam pogledala svoju novu web stranicu, i iznenađena sam koliko je kvalitetna i lijepa. Svaka preporuka!

Ivor Kos

Izradili smo web stranicu u Prosperitas i jako smo zadovoljni izradom i suradnjom 🙂

Marijana Kauka

Profesionalnost, usluznost i humanost na jednom mjestu.
Sta vise reci od toga 🙂

Esma Zanini

Danas je gotova WEB stranica, skroz sam ostala oduševljena kad sam otvorila stranicu, odlično, odlično složena stranica, jako pregledna što je bio i cilj.
Jurici idu sve pohvale, jer je stranica gotova i prije dogovorenog datuma.
Dečko je pun ideja, ima rješenje za sve, na svaki moj upit imao je brzi odgovor.
Tople preporuke za Juricu svima.

Stjepan Hornung

Vrlo profesionalan pristup izradi web-stranicama. Sve što smo dogovorili odradili su perfektno i sada znam da mogu računati na profesionalni podršku. Svakako preporučam👍

Josip Miller

Jurica mi je pomogao riješiti problem s ukradenim računom. Toplo preporučam, jako je strpljiv i stručan

Marijana Ljevar

Jurica se javio na moj Facebook oglas za rješavanjem problema sa Facebook kampanjom i pomogao stručno i ažurno

Stojan Vukovic

Fenomenalno iskustvo i sjajan momak! Brza i efikasna usluga! Sve preporuke! 🙂

Kako generirati potencijalne goste za vaš smještaj?

Lead Generation ili Generiranje potencijalnih gostiju važan je aspekt u vođenju svakog poslovanja, a pogotovo za vlasnike kuća za odmor. Stvaranje potencijalnih gostiju je proces kojim online posjetitelji postaju naši gosti. Korištenjem digitalnih prilika, znanja i...

Savjeti za organiziranje Facebook stranice za vlasnike kuća za odmor

U današnjem digitalnom dobu, društvene mreže igraju značajnu ulogu u marketingu i oglašavanju smještaja za odmor. Dobro organizirana i učinkovito reklamirana Facebook stranica može vam pomoći da dosegnete širu publiku, povećate svoju vidljivost i na kraju potaknete...

Povećajte svoje rezervacije Facebook kampanjom

U današnjem digitalnom dobu, društvene mreže postale su sastavni dio marketinga kuća za odmor. S milijunima korisnika, Facebook je jedna od najvećih i najpopularnijih platformi među društvenim mrežama, što ju čini vrijednim alatom za sve vlasnike koji žele promovirati...

5 vrsti sadržaja za marketing kuće za odmor

Izrada sadržaja za marketing kuće za odmor nekada može biti zamorna ili nam fali kreativnosti i ne znamo što bi izradili, pisali, snimali. U ovom blog postu vam pišem o vrstama sadržaja koji možete izrađivati za kuće za odmor. Izrada sadržaja oslanja se na našeg...

Facebook marketing za kuće za odmor – [Kompletan vodič]

Vodič možete preuzeti kao EBOOK na - LINK. Jedan od 3 stupa digitalnog marketinga jest PROMOCIJA. Svi kanali koji mogu usmjeriti promet na našu stranicu spadaju pod promo stup. Bitno je analizirati našu target skupinu i znati gdje oni provode vrijeme te svu energiju i...
Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.