Sada je važnije nego ikad unaprijediti marketing vila i apartmana na društvenim mrežama. Uz prave promjene i pomoć stručnjaka, viti ćete na putu do velikog rasta. Društvene mreže doista postaju nova tražilica.
Kombinira sadržaj s profesionalnim informacijama kako bi vašim pratiteljima pružili sve što je potrebno.
Vaši pratitelji i vaši potencijalni gosti imaju koristi od vaših društvenim mreža. Nemojte si dopustiti da vaše društvene mreže pate u 2022. godini. Više prometa, više potencijalnih gostiju čeka na vas.
Bez online prisutnosti na društvenim mrežama malo koja tvrtka može postojati. Sve dok se prisutnost na društvenim mrežama dobro ne isplanira i pažljivo provede, ne može biti učinkovita. Više od milijarde ljudi aktivno je na stranicama društvenih mreža. Sve bi se to moglo pretvoriti u vaše klijente ako vodite uspješnu marketinšku kampanju na društvenim mrežama.
Svijest
Zainteresirajte ljude! Prvi korak u podizanju vaših društvenih mreža na sljedeći korak je privlačenje pozornosti. Želite da vaši gosti uživaju prateći vas na društvenim mrežama. Mnogi potencijalni gosti i gosti možda i ne znaju koji su vaši računi na društvenim mrežama. Pobrinite se da obavijestite sve ljude kako vas mogu pratiti, te zašto bi trebali biti u tijeku s vašim objavama.
Ako ne komunicirate sa svojom publikom izgledat ćete kao da pričate sami sa sobom u ogledalu. Učiniti da se vaša publika osjeća posebnom i pokazati da ste svjesni njihovih želja i potreba može vam pomoći da proširite glas o svojem smještaju na pozitivan način.
Mnoge društvene mreže omogućuju ljudima da uključe obavijesti o novoj objavi što će ih podsjetiti svaki put kada objavite na određenoj društvenoj mreži. Također, svaki put kada primate nove goste u apartman ili vilu podsjetite ih na vaše društvene mreže kako bi vas zapratili i bili u toku s novostima.
Sjajan način da počnete graditi hype oko svojih društvenih mreža je davanje! Potaknite svakog svog gosta da vas prati i lajka i komentira vaše objave. Kada stvorite veću publiku na svojim profilima možete organizirati nagradne igre koje će ojačati vaš brand, dovesti još novih pratitelja.
Počnite odgovarati na često postavljana pitanja, dijelite lokalne atrakcije u vašem susjedstvu i objavljujte o događajima u vašoj blizini. Neka vaša zajednica zna da su vaše društvene mreže pun pogodak!
Odanost brendu
Uvjerite ljude! Jedan snažan način da zadržite angažiranost pratitelja je izgradnja lojalnosti vašem brendu. Odanost brendu uključuje korištenje boja, logotipa i informacija vašeg brenda za održavanje dosljednosti. Vaše društvene mreže mogu biti izravan nastavak vaše web stranice ako su dobro napravljeni. Jedna pogreška koju mnogi iznajmljivači čine je to što nemaju strukturu svojih društvenih mreža.
Nasumično objavljivanje može vas dugoročno koštati puno dodatnog vremena. Pametnim i praktičnim metodama možete brzo poboljšati svoj promet. Svi iznajmljivači bi također trebali biti fokusirani na profesionalnost kada pričamo o društvenim mrežama.
Društvene mreže su alat koji radi za vaše trenutne goste i besprijekoran način da svoje vile i apartmane predstavite potencijalnim klijentima. Ako budući gost dođe na vaše društvene mreže, želite da bude jasno što nudite i gdje se nalazite. Razmislite kako biste se osjećali i koje dojmove biste imali da ste vi potencijalni gost vaših vila ili apartmana.
Takav pristup pomoći će i vama i ljudima koji rade na vašim društvenim mrežama u poboljšavanju i kreiranju novih objava i novog sadržaja. Ne morate biti na svim društvenim mrežama niti na samo jednoj, bitno je da imate dobro osmišljenu strategiju za cjelokupni sistem. Surađujte sa stručnjacima kako biste razvili najbolji plan i sistem.
Zajednica
Ljudi koji imaju puno apartmana i vila trebali bi pružiti timovima ljudi da vode njihov marketing na društvenim mrežama. Uštedjet će vrijeme a rezultat će biti višestruko bolji jer će na marketingu raditi ljudi s iskustvom, znanjem i predanošću. Manje iznajmljivači mogu okušati s freelancerima ili sami voditi marketing. Bit će izazovno ako nemate nekakvog prijašnjeg znanja no sve se da naučiti jer su informacije online i svima lako dostupne.
Uključite ljude! Dovođenje ljudi na vaše stranice nije dovoljno. Mnogi su kupovali svoje pratitelje kako bi mogli reći da imaju veliku publiku no kada ih pitate kakav je angažman i kako idu rezervacije nisu baš tako glasni. Mnogi računi na društvenim mrežama imaju tisuće pratitelja, ali njihovu publiku ne zanima ono što objavljuju.
U konačnici, želite da se budući gosti i gosti raduju onome što ćete podijeliti s njima. Organizirajte ankete i pitajte svoju publiku što ih zanima i o čemu žele znati više.
Poboljšajte društvene medije svog stana tako što ćete biti dosljedni i inovativni.
Jedan od sigurnih načina da se izvučete iz kolotečine društvenih mreža je stvaranje kalendara objava. Isplanirajte mjesec unaprijed s objavama, poklonima i jasnim planom djelovanja. Postoji toliko mnogo zabavnih objava na društvenim mrežama koje možete pratiti uz praznike i posebne događaje..
Nemojte samo prepustiti algoritmima društvenih medija da dovedu vaše goste na vašu objavu! Budite kreativni s načinom na koji se vaši stanovnici mogu zaljubiti u vaše društvene mreže.